Friday, November 12, 2010

Pendedahan ini serba ringkas dan santai saja agar kita tidak stress membaca, juga mana mungkin dalam beberapa minit pembacaan ini kita mampu memahami segala fakta yang terdapat di dalam pendedahan ini. Setidaknya beri masa dan peluang kepada diri kita sendiri untuk membaca hingga akhir kerana ada rahsia yang dikongsikan di sini tiada di tempat lain. 

Ayuh kita bermula...

'.. seorang pemuda 26 tahun telah menjana pendapatan lebih RM 1 juta dalam tempoh kurang 10 bulan..'

Majalah Mastika April 2010


Siapa yang patut baca pendedahan ini? 

Maaf... jika pendapatan anda  RM10k dan ke atas, anda tidak perlu membaca pendedahan ini, kerana anda telah mencapai tahap selesa. Pendedahan ini tidak sesuai dengan anda. Siapa yang patut baca pendedahan ini?

  • Yang sentiasa mencari peluang untuk mengubah kehidupan hari ini. 
  • Yang tidak pernah putus asa untuk berubah.
  • Yang selalu gagal dalam melakukan bisnes MLM / internet sebelum ini. 
  • Yang berniaga tapi pendapatan macam makan gaji jer.
  • Yang professional tapi gaji macam pencacai kubis
  • Yang gaji lagi rendah dari keperluan
  • Yang dah lama 'tanam anggur' di rumah
  • Yang mithali- Suri rumah sepenuh masa
  • Yang nak setle hutang segera- PTPTN / kad kredit / Bank Rakyat
  • Yang sibuk keje tapi tak kaya-kaya- tak ada masa dan tak ada duit
  • Yang masih belajar IPT yang tak mahu susahkan duit mak bapak

Ini termasuklah 'goal setting' utama kita... untuk membantu, membalas dan membahagiakan kedua ibu ayah kita di kampung, dengan niat untuk hantar mereka mengerjakan Haji atau Umrah. Kita harus pantas laksanakan tanggungjawab ini tuan-tuan sebelum di saat kita sedia untuk memberinya, ketika itu mereka sudah tiada lagi.



*Ketika beliau diumumkan sebagai Top Income Earner & Jutawan Pertama 


Hari ini, di manakah kita?

Jika tidak dapat jadi jutawan seperti beliau sekali pun, tetapi jika  kita dapat menjana pendapatan 1 kali atau 2 kali ganda dari pendapatan kita hari ini, ok ke tak?? Ok lah tuh... Kompom selepas itu kita mahu menjana lebih, lebih dan lebih lagi. Kerana secara psikologinya, bila kita telah meraih suatu pencapaian itu, kita akan menambah lagi usaha untuk kejayaan lebih besar dari sebelumnya.. ini challenge diri sendiri. Faktor ini yang menyebabkab kenapa 'orang kaya bertambah kaya, orang miskin  terus miskin'. Mari kita fikirkan, di mana kita berdiri sekarang...


Manusia memang pelik, kenapa?

Kita mesti biasa dengan situasi seperti ini... ketika tengah basuh kereta di rumah, datang seorang jiran tegur kita. 'Shah, basuh kereta ke?'. Atau pun bila tetiba kita jumpa kawan di pasar, kemudian kita akan tegur dia. 'Pergi pasar ke bang?. Pelik kan?

Maksudnya di sini, kita sudah tahu keadaan tersebut, tapi kita masih tanya lagi. Seperti kita sekarang, memang tahu dah tiap-tiap bulan gaji kita memang ngam-ngam  jer dan selalunya  tak cukup untuk survive di KL ni. Kita tak bleh nak mewah sket, kita selalu tak ada masa, kita selalu tak ada duit, kita selalu ikat perut, kita tak ada saving, kita tak ada insuran dan bermacam 'tak' lagi lah.
Kita sedar lagi tahu kita perlu berubah. Tapi apa yang kita lakukan?? Kita tak buat apa pun. Masih tunggu dan teruskan hidup macam tahun-tahun sebelum ni. Kerja seperti biasa. Pergi pagi balik petang, dapat gaji bayar hutang. Baru sampai tengah bulan duit dah habis di tangan. Hari ini bos marah, esok lusa tulat kita datang kerja lagi. Kita membiarkan bos kita tentukan hidup kita. Rumah apa kita tinggal, kereta apa kita naik, apa kita  makan dan pakai serta apa masa depan keluarga kita. Fikirkanlah, apa yang kita mahu di hujung hidup kita ini..


Bagaimana beliau berjaya? 

Beliau juga orang biasa seperti kita. Mengambil keputusan tepat dan bijak tidak rela membiarkan kehidupan dan masa depan ditentukan oleh majikannya. Beliau mahu menjana pendapatan yang diinginkan. Mahu hidup dalam kehidupan yang diidamkan. Membeli rumah, kereta dan apa saja yang diangankan. Mahukan kebebasan wang, kebebasan masa untuk mendahulukan ibubapa dan kelurga.

Nyata beliau telah berjaya mengubah kehidupan hari ini. Lebih membanggakan hanya  9 bulan sahaja mampu menjadi seorang jutawan muda. Di sini beliau ini berkongsi recepi dan formula kejayaannya.

 

Ahmad Zulfaisal Bin Haji Jamaludin
Jutawan Ads4bucks
CEO & Founder Sixtyninez Group (69z)
Speaker & Certified Master Trainer Ads4Bucks


#1: Sertai Agen di Sixtyninez Group (69z)


Sixtyninez Group (69z) diasaskan dan diterajui sendiri oleh Zulfaisal selaku CEO. 69z merupakan satu komuniti yang menjalankan perniagaan 'e-commerce' dengan menjana komisen dan insentif-insentif yang lumayan sebagai ejen promosi di Ads4bucks.

69z telah mencipta kejayaan sebagai group agen terbaik di dalam Ads4bucks dan telah melahirkan ramai ahli di bawah rangkaiannya yang berpendapatan hebat sehingga 5 angka sebulan. Kedudukan Zulfaisal sebagai jutawan telah menarik ramai orang menjadikannya sebagai mentor kejayaan dalam bisnes ini.

  
Berkat ilmu dan pengalaman yang luas, beliau telah mencipta sendiri 'Formula 69z' yang telah melipatgandakan komisen dan keuntungan sehingga menjadikan beliau sebagai Top Income Earner dan Jutawan pertama di Ads4bucks.

Ternyata percaturan beliau melalui 'Formula 69z' benar-benar menjadi. 'Formula 69z' ini yang menjadi tiang seri kejayaannya dalam menjana multistream income dalam masa yang begitu singkat.

Apa itu 'Formula 69z' ??. Tunggu hingga akhir pendedahan ini..




#2: Ads4bucks sebagai platform bisnes

Ads4bucks merupakan sebuah Portal Pengiklanan (produk Malaysia) yang memberi kemudahan untuk mengiklankan pelbagai jenis produk dan juga perkhidmatan. Di samping itu, Ads4bucks menawarkan pelbagai komisen dan insentif yang lumayan kepada agen-agennya melalui Program Affiliate untuk menaikkan rating portal ini.


Zulfaisal telah mendaftar sebagai agen Ads4bucks pada 1 April 2009. Beliau yang sebelum ini pernah menyertai syarikat MLM lain, telah membuat keputusan yang bijak dan tepat dengan menjadikan Ads4bucks sebagai platform bisnes untuk menjana pendapatan lumayan.  Pada bulan pertama saja beliau telah menjana RM 32k dan ia terus bertambah pada bulan-bulan berikutnya sehingga pada bulan ke-9, beliau telah menjana pendapatan lebih RM 1 juta yang meletakkan beliau sebagai seorang jutawan muda dan pertama di dalam Ads4bucks. 







#3: Modal rendah tapi pendapatan lumayan

Untuk mendaftar sebagai agen, modalnya serendah RM 420 (Pakej Platinum) bagi 1 akaun (IBC). Modal ini dikenakan sekali saja seumur hidup dan tidak perlu modal maintainance bulanan atau tahunan. Melalui pelan pemasaran Ads4bucks, sehingga 8 Komisen Insentif yang lumayan disediakan kepada agen-agennya. Dengan yang demikian, dengan modal serendah RM 420, agen-agen berpotensi menjana pendapatan sehingga RM 40k.

Namun pembelian lebih daripada 1 akaun (IBC) atas nama yang sama dibenarkan di dalam Ads4bucks. Strategi ini yang dipraktikkan di 69z di mana agen-agen disarankan membeli lebih dari 1 akaun (IBC) dengan tujuan untuk melipatgandakan komisen dengan cara bijak dan pantas. Inilah strategi bagaimana Zulfaisal bermula dulu.

Dengan modal yang tidak membebankan, ia telah menarik minat ramai orang di luar sana untuk merebut peluang menjana pendapatan hebat ini.


#4: Latihan 'coaching' oleh Zulfaisal

Agen-agen 69z mendapat latihan dan bimbingan yang konsisten oleh Zulfaisal. Perkongsian ini salah satu cara mendidik agen-agen di bawah rangkaiannya menjana pendapatan tidak kurang dari RM 5k sebulan.

Hasil daripada bimbingan berterusan ini, 69z berjaya melahirkan beratus-ratus agen di bawah rangkaiannya yang menjana pendapatan 5 angka sebulan serta mula hidup dalam kehidupan yang mereka idamkan. Kini 69z dalam usaha melahirkan 30 orang jutawan sehingga tahun 2013.


#5: Terbukti berkesan, ramai telah berjaya

Tiada lagi istilah 'try and error'. Ternyata 'Formula 69z' terbukti berkesan menjana pendapatan hebat di Ads4bucks. Perkongsian hebat ini membuka jalan pintas  untuk agen di bawah rangkaiannya menjemput rezeki dalam masa yang singkat. Apa yang perlu dilakukan hanya duplikasi saja apa yang pernah dilakukan oleh Zulfaisal sebelum ini. Apa yang diperlukan untuk sesebuah kejayaan telah tersedia iaitu peluang, ilmu, usaha dan mentor.


#6: Mudah, sesiapa mampu lakukan

Lihat pada testimoni di atas, nyata sesiapa saja boleh lakukan dan berjaya dalam bisnes ini. Tidak mengira golongan, sejarah hidup dan taraf pendidikan. 










No comments:

Post a Comment